Oh, love it :D

Assalamualaikum :)
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful


Ingat gambar ni?


Oh yeah, I terpilih untuk top 20 JHPC :D

Dah seminggu den tak update belog ni. Busy tak hagak hagak. Dengan kawad segala. Haihh, ponet den wei. Petang kawad, balik mandi segala. Terus tidur. Dalam pukul 12 pukul 1 den bangun, study lah konon. Sempat lah Francis Light jumpa aku dalam mimpi ><

Oh, back to topic.

Need your help !!

First, mari bukak page ini


Oh, like lah page tu sayang. Belog Tuan nya menarik you~ Meyh sini den bagi credit dekat tuan belog tu. 

Ha, terjah situ. Menarik de bom lah.
Second! Bukak ini gambar.


Gambar apa? Ada hantu tak? Oh, aku bukan jenis bagi link hantu jadah harem tu semua. AKu baik wei. Sebab aku sendiri pun benci benda alah tu.

Oh, itu gambar yang kat atas tu lah. Untuk menang, kena menang like. Oh sayang sayang semua. Tolong lah like. Nanti itew belanje awak Kueh Tiaw Goreng dekat Mamak, peberet itew tuuu ^__^

Jadi, mari lah anda anda semua beramal tolong like gambar tu. Tak sampai 5 minit pun sayang. Oh, mesti korang akan cakap. Ini first impression yeh, "AKU DAPAT APE PUN KALAU LIKE". Haih, memang lah aku tak mampu nak panggil semua yang like makan kueh tiaw goreng tak nak sayur pedas pedas dekat mamak tu.

Tapi yang aku mampu, hanya doakan kesejahteraan korang. Doakan kejayaan korang. Terima kasih :)


Wish me luck for kawad this Saturday. Syamim XD

No comments: