"Gemuk itu hot, orang bodoh apa tau"

Assalamualaikum :)
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful



Hai hai. Lama I tak update blog ni kan. Rindu rasa hati ini. You olls pun rindu kan. I tau. Jangan malu malu miaw gitu lah ><

Okay, kembali kepada tajuk entry yang paling hot dalam dunia tu. Okay, segalanya bermula dari an unknown girl yang sumpah datang menyemak dekat facebook I. Bajet macam anda wanita paling hot dalam dunia kan? Okay, entry ini membenarkan saya mencarut. Yeaaayy :D


Naahh.Okay, maaf aku terpaksa mencarut. *Sebab dia start okay.

Hoi lah perempuan, anda siapa nak cakap saya babi? Amirul Fahmi sorang je boleh cakap saya babi lah! Anda siapa nak cakap saya sial?Hidup anda penuh dengan tuah yang melimpah ruah ke?

Oh, tidak ku sangka Zulhelmi ni "pandai" pilih girlfriend kan? Pilih yang mulut sangat manis bile berkata-kata. Pandai menjaga tutur kata. 

PANDAI MENJAGA MARUAH DIRI.

Dan bila masuk bab gemuk, kau memang mintak My Little Cutie ASS lah! Woi perempuan, kau kutuk aku sekarang, jangan kau terkejut satu hari badan aku macam model, badan kau macam kapal karam. Macam tong drum. Masa tu baru kau ingat. 

AMINNNNN. 
*semua aminkan cepat!

Jadi orang jangan lebih sangat? Ini aku tak faham. Kau nak tunggu aku bertukar jadi Ultraman Dyna baru boleh lebih lebih ke? Oh, maksud kau kalau aku bertukar jadi Rimau lah. Baru aku boleh datang peluk cium kau. Ha, nanti nanti. Aku tunggu lesen je nak jadi Rimau. Sabar ye :)

Dan segalanya merujuk kepada:


Okay, kepada girlfriend Zulhelmi yang sangat baik dalam dunia. Takda nak nya aku dengan adik-adik ni. Aku maoin abang-abang je ><  Okay gedik. Boyfriend kau ni tak ada adab. Bagi salam pun buat muka macam "akulah lelaki hot dlaam dunia". Macam kau jugak lah kan. Perasan kau hot.

Dan sebab itu.Facebook saya:



Cool tak?cool tak? Okay, tu bukan bentuk love love okay. Aku tak pandai nak bulatkan betul-betul. JAdi lah macam tu.

Okay, tujuan aku letak gambar tu jadi profile picture.
1.Aku memang suka sakitkan hati orang.
2.Aku suka tengok orang sakit hati.
3.Tapi tu pun orang yang dah sakitkan hati aku dulu lah.

Konklusinya , kepada anda perempuan. Jagalah sikit maruah tu. Sebab lelaki, nak inbox maki orang. Aku boleh buat lebih lah. 

"Jangan cakap orang babi kalau diri sendiri memang babi, jangan cakap orang sial kalau kau memang sial."

2 comments:

Serin said...

Akak.Saya kenal dua makhluk tu-.-' Lelaki tu je kot.Perempuan tu tak sangat. BTW,perempuan itu sangatlah biadab. Adoi. Ada jugak ke girlfren yang teramatlah setia sampai begini -.-' kenapa akak letak gambar lelaki tu?

Message to that 'PERASAN HOT' girl:
Nanti kau kena tinggal,baru terhegeh-hegeh kau nak kenekan dia.Aku rasa perempuan yang berpotensi macam Kak Fyza ni lagi baik.Aku rasa kau kalau jadi model,model pencuci longkang je la.Satu hari nanti,aku pasti..mesti kau tabik punya lah dengan Kak Fyza.

Affizah Jeffry said...

KAK!! Fiza kenal Zulhelmie ni. Aduhh, dye ex student stm 1 dulu. Sama sch gn adekk! And dye sangat lahhh BAJEDDD