Teach me how to play the guitar.

Assalamualaikum :)
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful



Secara jujur, saya tak pandai main gitar. 

Saya hanya pandai , duduk dekat rumah sensorang. Melalak kuat kuat pegang gitar. Belagak macam pandai main. Main gitar sampai putus habis semua tali. Okay, itu semua hobby.

Aku jenis buta musik. Pandang note musik pun aku rasa macam baca nota Sejarah. Tak cool kan.

Aku tengok video orang main gitar sambil nyanyi. Oh how sweet aku boleh jadi amcam tu. Bukan nya aku tak nak masuk kelas belajar main gitar semua. Tapi apa yang dalam kelas aku tak boleh catch-up, ni lagi tambah kelas gitar. Haihhh -,-!

Jadi kerja aku di rumah hanya lah memutuskan tali gitar tersebut.  >..<


Sebenanya aku tak tahu nak update pasal apa, tapi aku nak cakap:

Tirah, kau nak jadi cikgu Math dengan Sejarah kan? 
Dua dua aku dapat C, Cikgu Tirah, ajar itew ;D

1 comment:

Aizzahtul Athirah said...

jom jom.itew ajar awucksss nanti.HAHA