Gitchi Gitchi Goo !

Assalamualaikum :)
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful

Hai Hai, lama den tak update belog misai ni. Rindu kan? Tau, tak payah malu lah. Kalau tak takkan harihari kawan aku suruh aku update belog.

Ha, sebelum masuk kepada tajuk kita hari ni. Adalah dekat sekolah, di gembar gemburkan oleh rakan-rakan yang duduk dekat hostel, mereka cakap lah blog aku dah famous dekat hostel. 

Pasal Entry ni !!

Oh, mula-mula aku macam bongkak tahap yang amat lah kan bila diorang cakap blog aku famous. Memandangkan duit makcik Nuff Nuff aku ni dah 20 hengget lebih kan. Aku fikir boleh lah diorang tolong tambahkan. Tap bila dengar sebab ape, okay, buat aku kecut perut.

-Lantaklah, belog aku, kau kesah ape-

Kembali kepada tajuk, gitchi gitchi goo! 


Triple G ini bermaksud I love you. So, G G G everybody ! 

Okay, sebenarnya dah tahu benda ni lama. Tahu pun akibat terpengaruh oleh pakcik tu tengok cerita Phineas and Ferb.Dan akibat tu lah aku seronok dan ingat pakcik tu setiap kali tengok cerita ni. 

Itew lupa lah nak tulis apa tadi. Dah lah. Buhbaiii >..<

-GGG pakcik-







No comments: