Dream Became Reality.

Assalamualaikum :)
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful



First of all,syukur kepada Ilahi tahun ini, seperti tahun lepas Kadet Remaja Sekolah Tinggi Kluang mendapat Johan sekali lagi. Dan Alhamdulillah kali ini ada peringkat negeri. Dan kami akan pergi ke sana >,<

Okay, aku penat ayat skema. First sekali, semestinya aku nak berterima kasih kepada;

Our Goku.

Yes, Fareez. Itu je aku tahu namadia. Fareez Farhan maybe.Okay, semestinya dia ni lah yang bertanggungjawab membuat formasi untuk kami. Dia lah yang melatih kitorang sampai kitorang menang ni. Dia lah yang penat lelah balik tiap-tiap minggu untuk train kitorang.

Thank You Sir Fareez ><

Dan yang paling comel:


Aku rasa comel sangat dah ni. Tak tahu lah kenapa muka aku nampak bercahaya bebenor dalam gambar tu. Nampak benor menipunya lah kan. Muka aku lepas kawad tu dah macam ayam berak kapur plus daun sirih lah. 

Dengan berminyak nya muka ni, dengan hitam macam orang gunung.lagi satu, kau nampak tak name tag aku gedegak nama RAJA tu. Yeah, buat pertama kalinya aku buat name tag tulis RAJA tau. Sebelum ni bantai Fairuz je.

Kepada KRSTK (L) , korang cool. Jangan down. Aku tahu korang hebat. Even korang kawad terabur, tapi next year, orang lain perlu tahu, yang korang ada something yang perlu diorang takut.
*Tu pun kalau korang ada effort lah*

Dan last sekali, congrats KRSTK (P) :D

Aku duduk tingkat 2, nak tengok lelaki kawad kononnya, tapi nampak kau baling-baling batu. Itu formasi yang lebih menarik. Kau comel :)

1 comment:

syazana syazez said...

tahniah ...!! KRSTK puteri memang boleh :') . . .