Itew fake, jangan kawan itew.

Assalamualaikum :)
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful



"Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never know"

Abaikan gambar, abaikan quote. Sebab saya, Raja Fairuz Shafizah Binti Raja Mohamad Aznan Bin Raja Harun Bin Raja Halim, sudah sedar akan siapa diri saya. Dan saya berjanji untuk melupakan kisah silam, dan kembali ke pangkal jalan.

Sekian terima kasih.

Okay, kalau semua den suroh abaikan, nak fokus mana? Fokus tang tajuk entry yang cool tu haa.

Okay, kepada rakan-rakan. Saya jujur di sini..Saya hipokrit. Saya tidak pernah tunjuk saya yang sebenarnya. Yang datang sekolah hari hari tu haa, seorang perempuan cantik nama Raja. dia kecoh, bising-bising je tau.

Tapi ni yang tak datang sekolah tu, Raja ni lagi cantik. Pfffttt. Okay. Ya, Kalau den tunjok rupo den sebonarnya hoi, ekau nak tengok pun tak tahan yoo.

Eden bukan lah cantik mana, tapi manis sikit ada lah ><  Sifat den sebonarnya den pendiam, yang korang nampak hari hari pergi sekolah tu, dia lah yang banyak masalah, tapi dia suka sorok. Dia gelak untuk sorok masalah dia. Dan dia hipokrit, tak pernah nak jujur masalah sendiri.

Tapi die omel ar >..<

Baiklah, balik tujuan utama, saya nak mintak maaf dekat rakan-rakan, yang saya telah berlaku hipokrit dengan anda anda semua. Saya tak tahan, maaf. Saya tak pandai. Saya tak pandai tahan air mata saya. Saya tak pandai kawal emosi saya. Saya tak pandai jaga mulut saya. Saya tak pandai jaga tingkah laku saya. Saya tak pandai semua tu.

Sebab yang saya pandai, hanya 

FAKE

Dengan fake, hidup kawan-kawan saya senang. dengan fake, semua orang keliling saya gembira. Ya, itu yang saya fikir, saya tak fikir hati perasaan saya. Saya cuma fikir macam mana perasaan kawan-kawan bila tengok saya sedih. Saya tak nak diorang sedih.

Dan selepas berangan seperti entry lalu, FAKE juga adalah salah satu cara untuk anda berlagak bahagia :)


 Sejarah, Math- C.
Terima kasih Cikgu.
Lep u lep u ='=

No comments: