It sucks. So what?

Assalamualaikum :)
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful



Nak tahu tak den punya result yang macam hareemm kali ni.

AG- A
Geo -A
Sivik -A
Seni -A

Nah, hambek, aku sengaja masukkan Sivik dengan Seni, tak adalah nampak macam result aku cuma 2 A je kan? Kan meriah sikit even subjek tak penting tu kan. Eh, Seni I dapat A okay. ><

Nak tau yang B ke? Tak payah mengada. Den malu lah wei. 

BI, BM, SC, KH

Semua B. Memang sengaja tak nak terterakan markah yang sumpah memalukan diri sendiri. Tanya lah mana lagi pergi dua subjek kan? Adess, tang dua subjek ni aku lemah sikit. 

Sej, Math.

Dua dua aku dapat C. Okay, ye aku lemah. Aku lemah Sejarah since Form 1. Apatah lagi aku jawab paper Sejarah dengan air mata bejujuran macam orang mati laki. Okay, aku ngaku aku yang tak pandai control emotion. Tapi nak buat macam mana kan.

Dan akibatnya, result aku sumpah macam hape. Aku memang target 2 A. Dan aku capai target tu.Tapi aku sikit pun tak target dapat C.

Dan saya bangga saya dapat C. Okay tak. Langsung tak. Itew malu lah. 


Hey akak, tanpa awak sedar. Awak sangat buat kita rasa macam nak bunuh awak.
Walaupun awak ada muka yang comel.

No comments: