I'll miss you.

Assalamualaikum :)
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful



Mesti ramai orang tengok cerita ni kan?

Punya obsesnya aku dengan cerita ni sampai status aku semua nak dialog cerita ni lah kan.

Saya suka Seth Tan :D

Kalau semua orang nak tau,

semalam Seth call I. Die cakap die nak kawin dengan I. Seth, you nak kawin dengan I kan? I akan pulangkan baby you lepas kita sah bernikah ye sayang. You bawak passport??

-Ah, pengaruh Yvonne-

Sebenarnya ini lumrah dunia. Bukan sahaja kau Adam, malah Hawa juga sukakan benda cantik. Aku suka tengok blogger blogger cantik ni. Lepastu brangan muka aku macam diorang. Itu lah berangan namanya ye.

Dan selain Aaron Aziz, itew suka..
Itew sukaa.
Sukaaa..


Kau nampak tak over dia yang tahap melampau tu?

Kau nampak tak dalam hati dia ada nama aku?

Kau nampak taaaakkkk??

Ah,malu lah I ><

Fahrin ILOVEYOUU!!

Okay,aku penat lah perasan. 

Dan dah aku cakap lumrah perempuan suka tengok lelaki hensem kan? Dan ini first time. 

First time!
FIRST TIME!!!!

Aku suka lelaki korea. ye, selama ni aku tak suka. Dan aku suka..



Kau nampak tak?

Ah, sebenarnya haritu tengok Out And About 2 AM dekat Astro Hitz. Terus jatuh cinta.

Jinwoon ILOVEYOU.

I LOVE WAN ABDUL HALIM TOO.



--> Joker was here <-- 
ℌaℌa ℌaℌa ℌaℌa... Why so serious..?




kbai :)


No comments: