Rolling In The Deep.

Assalamualaikum :)
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful




*Sumber : Nur Alyaa K. Sebab tu ada Kak Iwa kat tepi tu :D

Tujuan utama gambar is the markah. Yes, semua orang tahu right ambar itu akan wujud bila? Kan kan? Aku tak tau :D

Kalau dilihat, senang cerita mengikut saiz badan je lah kan.Aku memang tak minat sukan-sukan ni. Aku minat bola jaring. Satu tu je minat.

Tahun lepas, aku ingat lagi. Rajin jugak lah kan datang latihan segala ni. Adalah dalam 3 kali je aku tak datang. 3 kali kau tau! Tapi aku suka lah bila lontar peluru, lompat jauh. tu aku suka. Bila datang bab 100m, 200m and so on tu semua. Mula lah, 'cikgu,nak pergi tandas' . 'Cikgu, kaki saya sakit' *sambil tunjuk urat dekat kaki yang sejak azali memang timbul dalam keadaan mengerikan tu.

Tapi sekarang gua dah berubah babe. Gua dah tak ada bagi bagi alasan masa cikgu suruh lari semua ni. Gua taubat. So, gua tak datang latihan terus. Hebat kan :D tak ada menipu nipu semua. Kan kan? aku rasa aku hanya datang sekali. Fist latihan. Tu pun aku tanda kedatangan, dan peri latihan bola jaring. see? Aku memang suka ponteng.

Dan hari tu, masa latihan Sukantara yang 'kononnya' wajib tu. Ye, aku datang. Tapi balik. Faham? Tanda kedatangan, dan balik. yeah :D

Dan minggu ni, semua dok kecoh sana, kecoh sini. Mingu ni acara akhir! minggu ni acara akhir! terkentut kentut aku dengar. Biarlah acara akhir pun. Aku tak terlibat :D

Konklusi daripada cerita yang penuh drama ni,
'hai perempuan, patutlah badan kau macam tong dram. nak bersukan pun malas'

kbai :)


No comments: