Making The Day, Taking My Heart Away.

Assalamualaikum :)
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful



Kak Mas cakap dia suka update lambat? Ah, aku menang, aku lagi lambat.

Semalam memang plan pergi bandar dengan Cak Cicak ni, tapi malamsebelum tu, dapa tahu Kak Mas dengan Fitrah pergi jugak, join em lah kan. Cakap dengan Fit nak pergi pukul 12. Dia cakap awal sangat, aku pun lambat lambat. Sekali diorang datang pukul 8, kat sekolah lah tapi. Tapina, kena tungg aku dengan Cak lambat. PADAN MUKA :P

#Ni gedik ni, nak photoshoot kat atas tu konon, naik naik, hujaaann!! Aahhh. Tapi aku rasa comel >< Nampak tak ke"perempuanan" aku pakai skirt skirt segala tu. Gedik =='

# Masa tunggu Kak Mas kat toilet, nampak akak ni. Dia ajak tangkap gambar uuu, itew malu ><

Gambar self-timer. Memang lah gini. 

#Cak, handphone orang tu. Placing!








Dua gambar ni tak terang, tak tah kenapa. Sebab amek dekat blog Kak Mas, gambar nya kecik, aku tekan bagi besaw, Yang besaw aku upload jadi terbalik gambarnya. Ah, lantak lah.


No comments: