They Are My Best Friend Ever.

Assalamualaikum :)
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful



Sebenarnya antara kitorang bertiga, akulah paling bermasalah.

sambungan dari first comment aku :

Ye Hajar, kite dah tak ada hati. Semalam, ada budak datang rumah. Dia cakap hati kita busuk, dia bawak lepas tu dia cincang dan bakar. Awak tau tak Hajar, masa kite keluarkan hati kita tu, terkejut kita rupanya hati kita dah pecah beribu ribu. 

Kesian tak kita? Budak tu tanya lah, kenapa pecah. Kita cakap lah. "ntah, aku tak tau. Selama ni aku simpan dia dekat dalam aku fikir takde orang nak sakitkan, rupanya ada jugak". Dan ya, Hajar, awak check profile picture kita. Check gambar gambar D, check entry entry kita. Dah tak ada langsung gambar dia.

Awak lupakan je semua tu, kita tak suka dia. Kenapa awak cakap kite suka die? 

Lagi satu D, dah lah. Yang ini malas nak cakap. Tapi ada lah satu nak cakap, kalau boleh aku keluar je kepala, jerit dekat rumah kau. Aku nak cakap.

"Kak Palin pun dah cerita dekat aku, kau tak selesa kawan dengan aku. Kau selesa kawan dengan N kan. So, kawan lah dengan dia. Jangan risau, aku okay. Even kau tak pernah tanya aku okay ke tak. Tapi takpe, aku okay. Kau kawan lah dengan dia. Aku duduk tepi senyum tengok kau seronok pun cukup :)

Hajar, aku tak kisah lah. Jangan fikir aku suka dia lag. Fullstop!

Dan lagi satu selit orang, Tirah. Kali ni aku sedar salah aku. Ye, salah aku. Even salah orang, ini salah aku. Dah cukup ye Tirah, mesti kau nak dengar ni kan?

Yes, Sorry, my fault.

Puas? Ha dengan Dy, tak sedap kan kalau HaDyRa jadi HaRa? So, no more HADYRA. Officially :)

No comments: