Baby you light up my world like nobody else ♥

Assalamualaikum :)
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful




Terima kasih, aku masih punya kawan.

That moment when kau terpaksa mengalah demi kawan kau.
Kadang-kadang bagus jugak ada perasaan macam ni.
Dan ye, aku selalu macam ni.
Bukan nak cakap aku baik. Tapi sumpah,aku selalu halang perasaan demi kawan.
Cinta tak kemana, kawan ya. :')

Tapi sometimes aku fikir,
Kalau setiap kali pun kita macam ni?
Bila kita nak rasa bahagia? Bila nak rasa di sayangi?

Ye, kawan ada. Kawan boleh sayang kita.
Kawan boleh dengar luahan hati kita.
Ya,aku tahu semua tu.

Tapi buah hati lain. Rasa disayangi tu macam kuasa dua.
Dia lebih kurang macam kalau kau jatuh tangga,kau tak risau pun sebab kau ingat dia akan sambut kau.
Sedangkan dia tak ada dekat situ pun.

Tapi kalau di fikir-fikirkan balik, patut ke kali ni aku tak mengalah.
Patut ke kali ni aku tegakkan perasaan aku?
Patut ke kali ni aku lupakan kawan dengan buah hati?

Yes, friends are totally more than buah hati.
But siapa yang pernah ada or yang memang ada will know,
rasa sayang kuasa dua tu. Ya, dalam rasa tu.
Dia macam parat kerak bumi lahh. Punya lah dalam tu.

But, sumpah sakit. Ye, sakit!
Sakit bila kau sayang separuh mati dekat orang tu then terpkasa pretend like 'tahun bila aku suka dia?' depan kawan kau yang suka dia tu?
Damn Damn Damnn!!
Kau tahu Hati kena cincang?
Sakit lagi hati aku.
Tapi aku bangga sebab aku dapat bahagiakan kawan aku. Dapat buat kawan aku gembira.

But now is different, kawan aku tak bahagia.
Sedangkan aku? Masih berdiri dekat sini, pretending. Yah pretending!
Oh, fakyehhh. Damn shit. *Sorry.


Maaf semua, tak sanggup tekan keyboard ni. Ye,memang macam dah nak tercabut dah.
Bai, assalamualaikum.
Hati yang saya ingat boleh pakai lama ni macam dah nak rosak lahh :')

No comments: