Twitterfamous #1: Keba Keba Keba!

Assalamualaikum

Okay,now a days semua orang pun main Twitter je kan. If yang dah lama main Twitter tu, for sure diorang tahu ada Tweetfamous tweetfamous ni kan? It's because ke-best-an tweets mereka. *pardon the kerosakkan tatabahasa.

Okay, first Tweetfamous yang aku nak ceghita is AkbarAzman!



Nah, semua link aku bagi, untuk memudahkan anda-anda stalk Keba.

Okay, aku tak kenal pun Keba ni. tapi yang aku tahu dia dah habis sekolah. Dia lagi tua dari aku lah for sure. 

Okay, tweets Keba ni sumpah comel. Actually, mamat ni selalu buat aku terasa dengan tweets dia. Fuhh, terus sentap kalau baca. Makan dalam tu.

"Korang mesti pernah kecing malam kan masa kecil-kecil dulu. True or False?"

Terus merah sendiri muka aku baca tweet tu. Mana si Keba ni tau aku selalu kencing malam? Malu aku.


Boleh Keba, boleh. Let's go bebehh! XD


Dan tadi semua gempar nama @akbarazman disebut dekat Era FM. Okay, itu cool. Kalau aku dah terlompat sana-sini dah. Untunglah kau Keba. Untunglaahh.

kbai. Ramai lagi Tweetfamous aku nak ceghita. bai

much love.



No comments: