Anak Itik Tokwi, Mati Dalam Kolam.

Assalamualaikum.

Wahh,dari tahun lepas aku tak update blog ni. Macam lama sangat lah tahun lepas tu? Boleh lewww.

Okay, tahun ni kan. Kite dah besar! Umur kita 15 tahun, even belum sampai. Tapi kita PMR!



Cakap Hai dekat PMR semua!!

Okay, form 3, aku masih dekat kelas sama. 3RK2. Aku tak mampu nak naik RK1. Tak setanding Aiman Naim. Sobs. Tapi RK2 best! Cikgu dia semua best! Budak budak dia pun best. Yang penting, Haqam setia dengan aku.

Dalam kelas, Kak Eija kata tempat duduk aku suay. *taktau eja*. Sebab tempat duduk aku belakang sekalu tepi pintu. Dan angin dia sumpah macam tepi pantai. Seriously! Boleh feeling Awan Nano. Dan yang jadi suay nya, siapa duduk situ akan tidur. First day aku dah tidur kot. Okay,betul lah. Sumpahan :O

Dan ini tak best! Mak kite tak bagi kite masuk kawad tahun ni. Makkkk! Please lah mak. Please. Kak Alyaa garang.Adik takut dia marah nanti mak. Nanti Kak Cak membesar makan adik mak. Please mak,nak masuk mak :'(

Lepastu kakak kakak kite semua dah naik pom por. Okay, itu form four. Semua dahh besaaarr.

Dan,
SAYA NAK MAK NING!!!!!!!

Tender dekat kantin dah tukar tahun ni. Ahhhh,sedihnya. Tak dapat jumpa Mak Ning. lepastu tahun ni. Makanan dia makin mahal. Nasi makin sikit. Tak aci! nak Mak Ning!!

Lepastu, lepastu tak tau lagi.kbai :3


No comments: