Those precious moment ;D

Hello Assalamualaikum Aneyong :)

Pada hari Sabtu bersamaan berapa tarikh aku tak hingatlah. KRS (P) telah mengadakan Orientasi ya hanak-hanak. Yeah, I jadi fasi. Baru form 2 dah jadi fasi membuatkan aku rasa macam "oh tuaannyyaa!!"

Let the pictures tells everything.

 Bila di tangkap gambar begini, aku nampak muka aku macam flawless gitu. Hambek kau perasan nak mati. :D

 The children.

And we're the fasilitator :D

 Oh, ni best. Tang buli buli budak suruh duduk tengah panas berkawad memang haku suka wei. 









Aku rasa aku comel nih wei !! PFFTTT :P

 Oh, budak ni haa. Very the handsome woo ! 

KRS lives forever :) I love you Krs, deep down in my heart :D

Eh, last last. Abang hot !!

Yeah ! Dia menyesakkan pandangan mata semua orang dengan tidur dekat situ. Haihh, bertuah punya Amin.


Aku memang malas nak menaip lah!

No comments: