I'm the one that loves you no matter wrong or right.

Assalamualaikum :)
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful


Jangan dipercaya EOS kat atas tu den punyo ! Den rembat Kak Atul punya jeh.Tapi edit gitu best weh :D

Seperti yang dibacai, belog aku jatuh sedih beberapa hari ni. Yeah, sebagai wanita yang gagah perkasa yang turut mempunyai Six Packs, setakat bende-bende macam tu. Naaahh, sehari settle. Lepas menangis macam mati laki, selesai lah segalanya.

COOL TAK COOL AKU? haha :D

Sebenarnya bukan begitu, sebenarnya aku kalah. Aku tak dapat nak menyedihkan diri aku ni haa. Aku sentiasa nak ketawa jeh. Dan mesej kau beberapa hari ni pun cheer back my days. Dengan hari hari aku yang asyik nak rasa macam bunuh diri je tu. Akhirnya bila mesej dengan kau. Woaaahh, rasa macam ringan ditiup angin lah wei !

Dan mesej kau malam tadi, ngehh betul lah. Buat jantung aku tertanggal wayar, suspenss gila. Aku sedia untuk baca apa yang kau akan tulis. Aku tabah, paling-paling aku bunuh diri. Tuh je. :)


I'm the best observer ! ^_^

No comments: