Yes, new one!


Assalamualaikum
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful
Yes, the new look :) Fresher!



Nampak tak belog I dah jadi ape? Omel omel gitu. I suka. Sebenarnya I takde niat pun nak tukar-tukar semua ni. Tapi bukak belog ni "under construction", belog ni pun same. Hey, ingat belog I tak boleh nak under construction jugak ke? Bukan setakat under lah, up down in out pun boleh :D




_________________________________________________________________________________
The New Story lah :D


Sekarang kan, aku rajin ber blogwalking ni tau. Dolu dolu, den tak tau apo apo. Yang den tau cumo bukak blog ni haa. Sign in, then tulis new post. Publish. Lepas tu tinggal. Ada cerita baru, den buat benda sama. Tapi itu dulu ye hanak-hanak. Bukan sekarang, no no no! Haha :D Sekarang den dah pandai sikit laa.


Pandai lah sangat kan? Pandai lah etika-etika berblogging nih. Start den buat account nuffnang lah den mula nak mengaktifkan diri nih. Sebab dapat duit woo ! Hikhik :D  Den dah pandai lah, lepas tulis entry, publish dekat Facebook, publish dekat twitter. Lepas tu, bukak blog orang, sampai blog orang comment comment. Fuhh ==' Masyyuukkk woo gua buat macam tu!


Kerana aku telah memperoleh Buffered Earning ke-5 setelah lebih kurang tolak campur 3 bulan aku pasang Nuffnang. Mesti korang cakap "hek eleh minah ni. BE aku dah ke-8946838247 pun aku tak kesah, kau baru ke-5 dah terharu gitu? pigiiddaahh" . Haha. Okay, no lah aku nak terharu ke bangga ke jadah. Tapi aku masih baru masuk nuffnang nih. Dan dapat earning agak banyak lah.


Dan aku pun tak pernah sekali cash out. Sekali pun tak pernah. Wahai lah Nuffnang ku sayang, bagilah duit lebih-lebih, nanti I belanje you makan Ayam Goreng Mak Ning nak?? ^^, 




I'm still hoping :'D

No comments: