Dream Are My Reality :)

Assalamualaikum :)
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful

Photography Graphics, Tumblr Photography

Yes, and ia menyebabkan hati saya sakit dan parah kerana awak :(


Sebenarnya hari ni saya rasa macam heaven. Dan atas arahan Cak, Aku perlu tulis binatang jadah yang dia tiru aku cakap masa KOKO tadi.

Sebelum pergi koko, aku nampak kau.COOL GILE!Kau makan,COOL GILE!Kau minum,COOL GILE!Aku tunjuk kau tanpa aku sedar kau kat belakang aku sebenarnya.COOL LAH GILE!Aku nampak kau berdiri kat atas,COOL GILE!Aku nampak kau kira berapa luas kau kangkang*agaknya lah.COOL GILE!Kau tunduk,COOL GILE,Kau datang masa aku kena diri dekat depan masa KRS,COOL GILE!Kau BALING nametag aku.COOL LAH GILE!!!!

Aku babai kau, kenapa kau tak toleh? Haha. Punya perasan minah ni. Kau punya sensory organ tak berfungsi ke? Bukan ke kalau ada someone tenung kite, kita akan ada instinct bahawa seseorang sedang memerhatikan kita. Kau takde instinct tu ke? Ke kau lupa download masa dalam perut ibu?  Oh, ter-delete, aku faham aku faham.

Oh, kau dah berani like like status aku. Haha. Apa salahnya, facebook bukan hak aku. Hak semua, die boleh je lke kan? Hikhik.  ^^, Oh ye, hari ni sepanjang koko aku pakai jam G-Shock. Oh sumpah aku rasa macam COOL GILE! Babe, bau kau la. Aku bawak jam kau masa tidur nanti, boleh termimpi mimpi kau sikit. Haha :D

Oh, ye, kau bukan baling. Maaf maaf. Kau malu kan? Kau bengang kan? Maaf. Sy buat awak bengang, sy buat awak malu. Tapi bukan saya. itu Cak. Dia yang pandai-pandai bagi kau name tag aku tu. Eh, mane kau tau Fieza" tu aku ha? Gilo ! Dan menyebabkan dengan TIDAK SENGAJA kau jatuhkan name tag tu. Yelahh yelahh. Kau letak dekat bahu Cak, Cak yang gerak-gerak kan sampai terjatuh. 

Eh, lupa nak cakap,Kau buat "SIPUT SEDUT"COMEL LAH GILE!!

No comments: