Smile! It's contagious.

Assalamualaikum :)
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful



Hai semua. Semenjak dua menjak saya ada tumblr ni.Saya anak tirikan blog. Sorry :D

Okay, let just say my life now is better than before. Without any damn friend, without any problems. And the most important is Form 2 is over. Sharp on 12, 21 Oct Friday. :)

Dan sekarang, saya dah mula rasa disayangi. Saya ada kawan-kawan yang baik. Saya ada Fyda, saya ada Kak Palin, saya ada Kak Mas, saya ada Ziqah,ada Fatin. Ada baby bebeng. hekhekhek ><

Dan seriously, dengan mereka, my life just be such a wonderful moment. See, not only you can be happy. Me too. I don't need a 24/7 boyfriend to make me happy. I just need a sincereness :)

And to my sunshine, tahniahh lahh. Ada orang dah bawak lari buah hati pengarang jantung kite T^T

Okbai :p

No comments: