The Ultimate Year End Giveaway by Nisa Kay

Assalamualaikum.

Siapa tak kenal Nisa Kay kat sini? Okay, tak ada? Itu pasti. Aku follow Kak Nisa ni dekat twitter dia. Facebook dia pun friend dengan aku. Tak lupa fan page. 

Okay, sebenarnya mula-mula aku tak tahu dia ada blog. Tapi aku suka tengok tuto make up dekat you tube. So jumpa lah channel dia. Yang aku adore sangat dekat Kak Nisa ni, mata bulat dia. Lagu satu badan kurus kering dia tu. Rasa macam nak pindahkan sikit lemak aku bagi dia. Hikhik.

Tengah syok syok layan twitter, ni Kak Nisa cakap dia dah bukak giveaway ni. Sebelum bukak, dia dah tunjuk hadiah dulu. Strategi tu bang. Bagi orang bedebauu sikit nak masuk giveaway ni. Nah, ni link untuk hadiah dia.




Sebenarnya boleh menangis tak berlagu sikit lah kan tengok hadiah dia. 77 like really? 77 hadiahh menn.Tak payah cakap juling, terkeluar siap bijik mata ni tengok. Aku memang dah aim nak Sakura Heels tu. Tapi men,  I'm tall enough. Aku akan nampak macam Giant. So, hadiah apa-apa I tak kisah *ayat perasan pemenang tu yuuuu. 

Okay, first sekali kena bubuh banner Kak Nisa ni dekat bawah ni.


Nak guna gambar cun je kan? Ada kena sepak jap lagi.

Second step,  letak link sponsor hadiah tu semua. Okay, inilah orang yang berjasa dan berjaya buat aku terkeluar bijik mata ni.



Then, promote entry ni. Sebab ada hadiah top referral.

Lepastu tweet dan like entry ni \Click/

Lepastu like fanpage Saya Suka Menaip \Click/

Pastikan anda ikut segala syarat okayyy.

Kalau nak lebih jelas, tengok entry Kak Nisa sendiri. 

DUE DATE : 6 DIS HINGGA 31 DIS.

Sekejap je okayy. So, memang disarankan ramai-ramai masuk. Mehh, rebut sama-sama 77 hadiah tu. Goodluck untuk yang dah join and pray for me too. XOXO.

Untuk contoh entry, bukak link ni. \Click/ Cik tomato yang sangat comel okay! :D


Okay, much love.

No comments: